6 703 läst ·
9 svar
7k läst
9 svar
Excenterslip
Jag har också en Bosch som jag är jättenöjd med! Å andra sidan har jag inte mycket att jämföra med. Den ser säkert nästan ut som din förutom att de lagt till en hård dammsamlare (i plast) istället för en påse som det var tidigare. Måste säga att den är riktig bra på att samla damm.
Vilken tur då!
För jag ruttnade just kraftfullt på det usla svenska ishockeyhantverket och koncentrerade mig på montering och öppning av dammburken på min nyinköpta Bosch PEX 400 AE.
Känns fint. Den gamla höll i drygt tio år. Hoppas den nya inte är sämre.. 8)
För jag ruttnade just kraftfullt på det usla svenska ishockeyhantverket och koncentrerade mig på montering och öppning av dammburken på min nyinköpta Bosch PEX 400 AE.
Känns fint. Den gamla höll i drygt tio år. Hoppas den nya inte är sämre.. 8)
K-Rauta har drive på Bosch PEX 400 AE nu, 799 SEK, dessutom 10% stamkundsrabatt på detta, 719 SEK. Med maskinen fick man en låda med diverse slippapper och polerhättor.
Vet inte om detta är ett bra pris eller inte, men en ny leksak återfinns nu i samlingen.
Vet inte om detta är ett bra pris eller inte, men en ny leksak återfinns nu i samlingen.
PEX 400 för runt 800kr? Det var ju fan då att man missade det, köpte just en errh.. grön Bosch för 890kr på Bejjer. Jag skyller dock på att jag var i akut behov och enbart för lägenhetsbruk än så länge.
En 40 papper senare så håller den då ihop, får se ifall morgondagens övningar hinner ta ihjäl den efter som det redan uppstått ett litet knackande ljud i den som uppkommer vid längre körningar.
En 40 papper senare så håller den då ihop, får se ifall morgondagens övningar hinner ta ihjäl den efter som det redan uppstått ett litet knackande ljud i den som uppkommer vid längre körningar.
Klicka här för att svara