Hej!

Jag fick en låda med 46 Exxact dubbeluttag enligt bilden med i husköpet, dock är det bara fronterna inkl. petskydd, alltså saknas allt väsentligt bakom.

Uttagen lågt snyggt staplade i en stor kartong, med mellanliggande kartongskivor på varje lager, så det känns som det levereras så här i bulk , konstigt nog.

Någon som vet om dessa delar går att köpa löst, eller varför det är på detta viset?

Exxact dubbeluttag front med petskydd, utan bakre installationselement, på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag fick också med en låda med nedanstående modell och ram för finska marknaden, så det kanske är något speciellt för någon annan marknad med förpackningen.
Exxact dubbeluttag vit front utan bakre installationselement staplade i bulk.
Skapa konto
Två vit Exxact dubbeluttagsramar staplade vertikalt utan bakre installationselement.
Skapa konto

tommib
Vad har du för uttag på väggarna nu? Antingen är det något udda som använder ena delen av ett exxactuttag eller så har du fått en felaktig leverans?

• Gilla
Edvuld
  • Laddar…
Det är ganska blandat mellan olika märken (beg hus). Jag hittade nu en påse med bakdelarna, eller iaf runt 20st, så det verkar som de kommer löst från leverantör om man köper många. Eller så har säljarna bara delat på dem.

Bästa svaret

De kommer väl i delar för att snabba på monteringen? Först monterar man insatserna, målar och tapetserar och sen fronterna allra sist.

• Gilla
Edvuld och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.