4 797 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Etikhus
Dom har byggt i Kullavik på August Kullgrens väg. Tror vi har en forummedlem, johngbg, som står för tomterna både i Kullavik och i Särö. Verkar vara bra kvalité och högt materialval som standard. Har även byggt den nya tandläkarmottagningen i Kullavik. Hör med husägare på adress ovan eller "tandläkaren" så bör du få en indikation om hur byggena fortlöpte.
Klicka här för att svara