Hej
Vi har inte byggt med dem ännu men är i kontakt med etikhus. Är nyfiken på om ni kommit igång och hur det verkar att anlita dem?
Mvh
Andreas
QUOTE=Johan Michael Ullman;2081666]Hej,
Vi planerar att anlita Etikhus i Varberg för totalentreprenad av vårt husbygge. Har någon här erfarenhet av dem vid husbyggen? Kvalitetsmedvetenhet, Prisvärdhet? Kan ni rekommendera dem eller skulle ni använda annan entreprenör? Tacksam för alla svar!
Mvh[/QUOTE]