Jag ska flytta från villa till brf parhus. Kommer sakna att ha braskamin (brf godkänner det inte fn) och undrar om en etanolkaminkan vara ett alternativ?
Har alltid varit skeptisk mot såna så vill gärna bli motbevisad, det vore ju så bra! Är ute efter myset, inte uppvärmning.
Tack!