Är det nån som har byggt ett etagehus här?
Vi har sett på downhill 401 från trivselhus och vart ganska såld på visnngshuset. Undrar om hur dyr grunden blev isåfall. Är det dyrare än en plan grund?
Nån som har erfraenhet från trivselhus i norra stockholm, har det funkat bra med allt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.