Hej
Är det någon som har erfarenhet när det gäller etagehus. Vår tomt är syd-nordlig och det är cirka 2 meter i höjdskillnad från gräns till gräns. Lägst är det vid infart. De enda vi hittar är Trivselhus, finns det fler ?
Tacksam för svar
 
Vi ska bygga ett som heter Scala med Myresjöhus! 8)

Bemman
 
Hej
Vad kommer det att kosta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.