S Svampen #1 Medlem · 2 inlägg 22 mar 2004 20:28 Svampen Medlem 2 inlägg 22 mar 2004 20:28 #1 Hej Är det någon som har erfarenhet när det gäller etagehus. Vår tomt är syd-nordlig och det är cirka 2 meter i höjdskillnad från gräns till gräns. Lägst är det vid infart. De enda vi hittar är Trivselhus, finns det fler ? Tacksam för svar
Hej Är det någon som har erfarenhet när det gäller etagehus. Vår tomt är syd-nordlig och det är cirka 2 meter i höjdskillnad från gräns till gräns. Lägst är det vid infart. De enda vi hittar är Trivselhus, finns det fler ? Tacksam för svar
B Bemman #2 Medlem · 51 inlägg 22 mar 2004 21:23 Bemman Medlem 51 inlägg 22 mar 2004 21:23 #2 Vi ska bygga ett som heter Scala med Myresjöhus! 8) Bemman
S Svampen #3 Medlem · 2 inlägg 23 mar 2004 17:42 Svampen Medlem 2 inlägg 23 mar 2004 17:42 #3 Hej Vad kommer det att kosta?