276 621 läst ·
913 svar
277k läst
913 svar
Essbox system från essve
Vart köper man essbox billigast? Hos min lokala essbox återförsäljare får man essboxen gratis om man fyller den med skruv (måste fråga vad som gäller där, där jag anser att det är en tolkningsfråga enl mig)
Men skulle som sagt även behöva 2st tomma boxar
Men skulle som sagt även behöva 2st tomma boxar
Justnu finns den inte billigt någonstans, om man inte har bra kontakter med en handlare typ bejjer/optimera eller likande.
Eftersom det inte är kampanj på enbart boxen så har Bauhaus ord pris på sina lådor.
Känner du någon snickare så kanske dom kan lösa ut lådor billigt, om de ändå köper massa essveskruv.
För mig privat så är den skruven oftast för dyr.
Eftersom det inte är kampanj på enbart boxen så har Bauhaus ord pris på sina lådor.
Känner du någon snickare så kanske dom kan lösa ut lådor billigt, om de ändå köper massa essveskruv.
För mig privat så är den skruven oftast för dyr.
389:- på Bauhaus just nu.. Men det är kanske standardpris?
Tänkte åka och köpa en i morgon. Samt passa på att köpa lite bra å ha skruv. Såg att dem hade en bitslåda i form av en skruvlåda som passar i boxen. Klart genomtänkt!
Vart köper man essve skruv i plastlåda till bästa pris?
Har tre nya boxar som samlar damm, 1 har skumgummi inlägg som man kan skära ut och 1st är full med tomma askar, några nya och några beg. och 1st bara låda .
Hade gärna bytt dessa mot 3st L-boxx (blå bosch) (ej de minsta modellerna ) eller nått annat intressant . skriv i PM vad ni har isf ,
Hade gärna bytt dessa mot 3st L-boxx (blå bosch) (ej de minsta modellerna ) eller nått annat intressant . skriv i PM vad ni har isf ,