Fick några tomma askar med lock hos Beijer när jag frågade, de hade en hel del från det de hade sålt styckvis.

Vart köper man essbox billigast? Hos min lokala essbox återförsäljare får man essboxen gratis om man fyller den med skruv (måste fråga vad som gäller där, där jag anser att det är en tolkningsfråga enl mig)

Men skulle som sagt även behöva 2st tomma boxar

Justnu finns den inte billigt någonstans, om man inte har bra kontakter med en handlare typ bejjer/optimera eller likande.
Eftersom det inte är kampanj på enbart boxen så har Bauhaus ord pris på sina lådor.

Känner du någon snickare så kanske dom kan lösa ut lådor billigt, om de ändå köper massa essveskruv.
För mig privat så är den skruven oftast för dyr.

389:- på Bauhaus just nu.. Men det är kanske standardpris?

Thiger skrev:
389:- på Bauhaus just nu.. Men det är kanske standardpris?
Brukar väl ligga högre. :)

Tänkte åka och köpa en i morgon. Samt passa på att köpa lite bra å ha skruv. Såg att dem hade en bitslåda i form av en skruvlåda som passar i boxen. Klart genomtänkt!

Tur man har omtänksamma vänner...

2015-10-30 18.25.55.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
helder och 7 till
  • Laddar…
Skall du förvara överbliven mat i dem? Ser ut så... ;)

Dom är ju livsmedelsklassade ;)

För skruvpasta?

• Gilla
Hubbe2 och 4 till
  • Laddar…
corre skrev:
Tur man har omtänksamma vänner...

[bild]
de hade väl iaf kunnat plocka undan disken!:p

Vart köper man essve skruv i plastlåda till bästa pris?

trattalask
Bauhaus eller Beijer. Råder lite delade meningar, men bauhaus har iallafall prisgaranti man kan nyttja.

Har tre nya boxar som samlar damm, 1 har skumgummi inlägg som man kan skära ut och 1st är full med tomma askar, några nya och några beg. och 1st bara låda .
Hade gärna bytt dessa mot 3st L-boxx (blå bosch) (ej de minsta modellerna ) eller nått annat intressant . skriv i PM vad ni har isf ,

• Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
Verktygsproffsen tar 299kr +moms

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.