Om man bor i närheten av Märsta är det ok. Men måste man välja fraktalternativet så är det 100:- till totalt 498,75:- inkl frakt och moms..

Tänkte man kunde använda det mot Bauhaus prisgaranti...

Aah. Gäller det även gentemot e-handlare?

Köper man 10 skruvpaket får man lådan gratis hos Bauhaus. Skruv ska man ändå ha, bra deal on man vet vad man behöver.

Kom att tänka på att 299 ex moms ligger väldigt nära Bauhaus pris! *Dooh*
Anyhow, var inne på Bauhaus igår och kände på lådan, väldigt schmutt och bra. Men tanken slog mig att det går ju inte att köpa tomma lådor... Eller?

Masses skrev:
Kom att tänka på att 299 ex moms ligger väldigt nära Bauhaus pris! *Dooh*
Anyhow, var inne på Bauhaus igår och kände på lådan, väldigt schmutt och bra. Men tanken slog mig att det går ju inte att köpa tomma lådor... Eller?
Nej, i början fanns det lösa lådor hos handlarna, men nu lär man ha lite tur om man ska få/det finns.

Jag hade tur sist, min hovleverantör skickade på mig 10-12st i blandade storlekar.

Ett ställe som brukar ha bra priser på skruvarna är faktiskt Tools. Här var de på 5x90 39kr billigare än Bauhaus och hela 129 billigare än Beijers listpris.
Ett tips bara.

• Gilla
helder och 3 till
  • Laddar…
Synd att de flesta av oss inte kan handla där ;)

Har dom ändrat nu då? Här har gått att handla om man betalar med kort.

Jag har inte provat själv, bara hört ryktet. Så det kan stämma med kortbetalningen, ryktet säger samma om Ahlsell och Dahl.

Jag har handlat på Tools och eftersom jag inte använder kontanter så lär jag ha betalat med kort och det var inga problem.

Hur är priserna på Tools utan avtal?

maglag skrev:
Ett ställe som brukar ha bra priser på skruvarna är faktiskt Tools. Här var de på 5x90 39kr billigare än Bauhaus och hela 129 billigare än Beijers listpris.
Ett tips bara.
Tools ägs av samma grupp som äger Essve om jag inte minns helt fel så det kan säkert stämma.

• Gilla
verktygsgurun
  • Laddar…
corre skrev:
Hur är priserna på Tools utan avtal?
Helt ok, men jag tror att Bauhaus kan vara billigare om du jämför. Så plita ner lite vad du använder och kolla priserna..
Tools i Sthlm finns inne vid St Eriksplan, Västberga samt Södertälje.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.