275 115 läst ·
910 svar
275k läst
910 svar
Essbox system från essve
Har haft Essves 21 delats bitssats i mina skruv-väskor. Tyvärr har några bits fått fötter (pappa) så jag önskade mig ny bitssats i julklapp. Tyvärr verkar de vanliga Essbox bitssatserna har utgått. Fick en 32 delars sats som ser bra ut men den är bara hälften så hög som en normal Essbox i måttet 3x2. De gamla var antingen 1x2 eller 2x2.
Någon som har sett andra lådor som har halv höjd? Tänker att en låda för måttband eller andra grejer kunde vara i sin ordning.
Någon som har sett andra lådor som har halv höjd? Tänker att en låda för måttband eller andra grejer kunde vara i sin ordning.
Fyll på din gamla bitssats baraF fredl skrev:Har haft Essves 21 delats bitssats i mina skruv-väskor. Tyvärr har några bits fått fötter (pappa) så jag önskade mig ny bitssats i julklapp. Tyvärr verkar de vanliga Essbox bitssatserna har utgått. Fick en 32 delars sats som ser bra ut men den är bara hälften så hög som en normal Essbox i måttet 3x2. De gamla var antingen 1x2 eller 2x2.
Du kan ju köpa vilka bits du vill och fylla på med. För mig så går Torx 20 och 25 åt mest. därför köper jag ofta Bosch multi-pack med just de två storlekarna och fyller på med i min befintliga bits-sats.
Så köp de bits som fattas av vilket märke du vill och fyll på.
Så köp de bits som fattas av vilket märke du vill och fyll på.
Skulle inte gissa på att den utgått då den fortfarande finns på hemsidan.F fredl skrev:Har haft Essves 21 delats bitssats i mina skruv-väskor. Tyvärr har några bits fått fötter (pappa) så jag önskade mig ny bitssats i julklapp. Tyvärr verkar de vanliga Essbox bitssatserna har utgått. Fick en 32 delars sats som ser bra ut men den är bara hälften så hög som en normal Essbox i måttet 3x2. De gamla var antingen 1x2 eller 2x2.
https://essve.com/sv/produkter/borr-bits-krokar-och-oglor/bits/bitssatser/bitssats-mixad-21-delar
Däremot vill du sälja din 32-sats så kan du hojta till, även intresserad av tom burk
Klicka här för att svara