Någon som har tomma essve askar att sälja mig? Är ute efter någon 101 men mest 202 och 203. Gör gärna affären via blocketpaketet.
Tack på förhand! :)

• Gilla
Hellwiz
  • Laddar…
Obranas Obranas skrev:
Någon som har tomma essve askar att sälja mig? Är ute efter någon 101 men mest 202 och 203. Gör gärna affären via blocketpaketet.
Tack på förhand! :)
Var bor du någonstans?

//AA

S saiter skrev:
Var bor du någonstans?

//AA
Malung, Dalarna :)

Har haft Essves 21 delats bitssats i mina skruv-väskor. Tyvärr har några bits fått fötter (pappa) så jag önskade mig ny bitssats i julklapp. Tyvärr verkar de vanliga Essbox bitssatserna har utgått. Fick en 32 delars sats som ser bra ut men den är bara hälften så hög som en normal Essbox i måttet 3x2. De gamla var antingen 1x2 eller 2x2.

Någon som har sett andra lådor som har halv höjd? Tänker att en låda för måttband eller andra grejer kunde vara i sin ordning.

F fredl skrev:
Har haft Essves 21 delats bitssats i mina skruv-väskor. Tyvärr har några bits fått fötter (pappa) så jag önskade mig ny bitssats i julklapp. Tyvärr verkar de vanliga Essbox bitssatserna har utgått. Fick en 32 delars sats som ser bra ut men den är bara hälften så hög som en normal Essbox i måttet 3x2. De gamla var antingen 1x2 eller 2x2.

Någon som har sett andra lådor som har halv höjd? Tänker att en låda för måttband eller andra grejer kunde vara i sin ordning.
Fyll på din gamla bitssats bara

• Gilla
Chentin
  • Laddar…
Matti_75 Matti_75 skrev:
Fyll på din gamla bitssats bara
Det är inte samma antal bits. 21 vs 32 bits.

Du kan ju köpa vilka bits du vill och fylla på med. För mig så går Torx 20 och 25 åt mest. därför köper jag ofta Bosch multi-pack med just de två storlekarna och fyller på med i min befintliga bits-sats.

Så köp de bits som fattas av vilket märke du vill och fyll på.

Problemet är ju att jag har en ny bitssats och jag vill använda den. Jag vill alltså inte återbruka de gamla, därav min fråga om någon sett några andra saker från Essve i halvhöjd.

F fredl skrev:
Problemet är ju att jag har en ny bitssats och jag vill använda den. Jag vill alltså inte återbruka de gamla, därav min fråga om någon sett några andra saker från Essve i halvhöjd.
Mig veterligen är den du har och denna de enda i halvhöjd.
Grön plastlåda med bits och färgkodade markeringar inuti. Locket är genomskinligt. Produktnamn: Bits-kit XTR impact, 16 delar från ESSVE.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Purre
F fredl skrev:

Skulle inte gissa på att den utgått då den fortfarande finns på hemsidan.
https://essve.com/sv/produkter/borr-bits-krokar-och-oglor/bits/bitssatser/bitssats-mixad-21-delar

Däremot vill du sälja din 32-sats så kan du hojta till, även intresserad av tom burk

Jag Essbox version 1, den stora som jag inte använder längre, den har ett antal tomma lådor i sig.
Den är helt klart använd men i bra skick
Någon i Sthlms området som är intresserad av den? Hör av er i så fall

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.