276 579 läst ·
913 svar
277k läst
913 svar
Essbox system från essve
Det är den här lådan som tråden avser: http://www.bauhaus.se/essbox-vaska.html?nosto=nosto-searchpage-1
Den säljs fortfarande, KRauta säljer den för 298:- tex. den kommer utan innehåll.
Bilderna på lådan med innehållsförteckning är tagna på plåtlådorna som såldes fyllda med skruv, fanns en för inomhus och en för utomhus.
Bauhaus sålde dessa för 299:- /st, ord. pris låg på 1099:- eller liknande.
Den säljs fortfarande, KRauta säljer den för 298:- tex. den kommer utan innehåll.
Bilderna på lådan med innehållsförteckning är tagna på plåtlådorna som såldes fyllda med skruv, fanns en för inomhus och en för utomhus.
Bauhaus sålde dessa för 299:- /st, ord. pris låg på 1099:- eller liknande.
Ordinarie pris låg/ligger på runt 1000kr har jag för mig, så bauhaus pris var riktigt bra. Tror jag köpte 3st när de hade kampanj... Ångrar att jag inte köpte flerAnna1984 skrev:
Det är ungefär en halv essbox-låda av varje sort
Det jag gillar med de lådorna är att de har fått med nästan alla dimensioner av skruv som man kan tänka sig behöva som hemmafixare och den är mindre och smidigare än essboxen. Ska man göra något tar man bara inne respektive ute-lådan, skruvknackaren och sen är det bara att köra igång. Givetvis så finns det specialfall då de inte räcker till men det händer inte ofta.
Tackar för det, precis det jag ville se=)
Verktygsladan säljer för 895 Inkl, jag köpte min som tidigare nämnts på kampanjen från Bauhaus
Någon som vet vart man kan köpa de mindre lådorna att ha i en Essbox? Jag köpte flertalet av Laitis tidigare, men dom verkar ha slutat att sälja dessa tyvärr.
Jag har en väska som jag skulle behöva fylla med lådor. Har ingen större lust att köpa lådor fulla med skruv, för det drar iväg så mycket i pris.
Jag har en väska som jag skulle behöva fylla med lådor. Har ingen större lust att köpa lådor fulla med skruv, för det drar iväg så mycket i pris.
Medlem
· Stockholm
· 2 268 inlägg
Det verkar tyvärr som att essve har bestämt sig för att man inte ska köpa lådorna löst.Anna1984 skrev:Någon som vet vart man kan köpa de mindre lådorna att ha i en Essbox? Jag köpte flertalet av Laitis tidigare, men dom verkar ha slutat att sälja dessa tyvärr.
Hm, vad tråkigt. Så dom går alltså inte att få tag på någonstans länge?fiskbuggaren skrev:
Tråkigt att dom då "tvingar" en att köpa deras skruv för att få tag på lådor att ha i essboxen.
Får se hur jag löser det. Vet någon vart man kan få tag på tomlådor så tipsa mig gärna.