SBH skrev:
då blir det inga såna lådor
Skulle tro att dom är slutsålda sedan länge också tyvärr.

Alltså Essvelådorna som kom fyllda med skruv, Essboxar säljs fortfarande så klart, dock tomma, och utan förteckning på insidan. :)

S
FredrikR skrev:
Skulle tro att dom är slutsålda sedan länge också tyvärr.
verktygsproffsen verkar ha leverens på 1-3 dagar. men då är ju lådan tom. kanske inte samma sak?

Det är den här lådan som tråden avser: http://www.bauhaus.se/essbox-vaska.html?nosto=nosto-searchpage-1
Den säljs fortfarande, KRauta säljer den för 298:- tex. den kommer utan innehåll.

Bilderna på lådan med innehållsförteckning är tagna på plåtlådorna som såldes fyllda med skruv, fanns en för inomhus och en för utomhus.
Bauhaus sålde dessa för 299:- /st, ord. pris låg på 1099:- eller liknande.

Anna1984 skrev:
Hur mycket går en sån där låda loss på och hur mycket skruv är det av varje?
Ordinarie pris låg/ligger på runt 1000kr har jag för mig, så bauhaus pris var riktigt bra. Tror jag köpte 3st när de hade kampanj... Ångrar att jag inte köpte fler :(
Det är ungefär en halv essbox-låda av varje sort
Det jag gillar med de lådorna är att de har fått med nästan alla dimensioner av skruv som man kan tänka sig behöva som hemmafixare och den är mindre och smidigare än essboxen. Ska man göra något tar man bara inne respektive ute-lådan, skruvknackaren och sen är det bara att köra igång. Givetvis så finns det specialfall då de inte räcker till men det händer inte ofta.

FredrikR skrev:
Nej det står inget på utsidan, dock tror jag det står outdoor på utomhuslådan och indoor på utsidan av inomhuslådan, men är inte säker.
Ingen sortimentförteckning tyvärr.
Sortimentförteckningen är väl det som står i locket?

noone70 skrev:
Japp, men inget som syns från utsidan, som SBH hade önskat. :)

• Gilla
1
  • Laddar…
S
noone70 skrev:
jag fråga om det fanns utan på!! då fick jag detta svar.

S
438kr på verktygsproffsen. dock tillkommer väl frakt.

SBH skrev:
jag fråga om det fanns utan på!! då fick jag detta svar.
Missade det...sorry

• Gilla
1
  • Laddar…
Tackar för det, precis det jag ville se=)

Verktygsladan säljer för 895 Inkl, jag köpte min som tidigare nämnts på kampanjen från Bauhaus

Någon som vet vart man kan köpa de mindre lådorna att ha i en Essbox? Jag köpte flertalet av Laitis tidigare, men dom verkar ha slutat att sälja dessa tyvärr.

Jag har en väska som jag skulle behöva fylla med lådor. Har ingen större lust att köpa lådor fulla med skruv, för det drar iväg så mycket i pris.

Anna1984 skrev:
Någon som vet vart man kan köpa de mindre lådorna att ha i en Essbox? Jag köpte flertalet av Laitis tidigare, men dom verkar ha slutat att sälja dessa tyvärr.

Jag har en väska som jag skulle behöva fylla med lådor. Har ingen större lust att köpa lådor fulla med skruv, för det drar iväg så mycket i pris.
Det verkar tyvärr som att essve har bestämt sig för att man inte ska köpa lådorna löst.

fiskbuggaren skrev:
Det verkar tyvärr som att essve har bestämt sig för att man inte ska köpa lådorna löst.
Hm, vad tråkigt. Så dom går alltså inte att få tag på någonstans länge?

Tråkigt att dom då "tvingar" en att köpa deras skruv för att få tag på lådor att ha i essboxen.

Får se hur jag löser det. Vet någon vart man kan få tag på tomlådor så tipsa mig gärna.

Det låter som att det finns en andrahandsmarknad för tomma lådor. Såna här lådor slängs väl i mängder över hela Sverige, ingen här som har tillgång till förbrukade lådor?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.