Nasdaq, Nikkei och OMX....se o lär av Essve om aktuella och intressanta dagskurser.... ;) :cool:

• Gilla
End och 1 till
  • Laddar…
Tjejen i kassan suckade lite, "så stor skillnad... " när jag halade fram telefonen med KRautas kampanjblad inzoomat.

• Gilla
noone70
  • Laddar…
FredrikR skrev:
Tjejen i kassan suckade lite, "så stor skillnad... " när jag halade fram telefonen med KRautas kampanjblad inzoomat.
De lär ju vara rätt less på alla oss hemmafixare som vill ha bästa priset ;)

Haha minst sagt, men ska man bli rik så ska man börja med dem små summorna=P
Någon som har en bra grunduppsättning med skruv som man kan välja i dem 8 askarna? Så svårt att välja i sortimentsdjungeln =)

Redigerat:
Jag var precis på K-Rauta i Norrköping och skulle köpa skruv och tänkte att jag kan lika gärna köpa 8 askar så jag får en väska för 179:- men när jag tittade på kvittot nu så står det 0:- för väskan som de hade förut. Tackar!

• Gilla
corre
  • Laddar…
Sauer200str skrev:
Haha minst sagt, men ska man bli rik så ska man börja med dem små summorna=P
Någon som har en bra grunduppsättning med skruv som man kan välja i dem 8 askarna? Så svårt att välja i sortimentsdjungeln =)
Min grunduppsättning av skruv är det som levereras i essves plåtväskor (en för utomhusbruk och en för inomhus).
Det är ifs lite fler än 8 olika skruv, men
skruvuppsättningen i dessa lådor täcker 95% av mina träskruvbehov inne och utomhus.

Okej du har inte någon bild på insidan du kan lägga upp? googlade lite men alla bilder är så suddiga så det går inte läsa vad det står.

Utomhuslådan ser ut så här...ursäkta bildkvalitén

DSC_0101.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
helder
  • Laddar…
Remne skrev:
Utomhuslådan ser ut så här...ursäkta bildkvalitén

[bild]
Hur mycket går en sån där låda loss på och hur mycket skruv är det av varje?

S
är den bilden från insidan av locket?

SBH skrev:
är den bilden från insidan av locket?
Jepps. :)

S
jobbigt. tycker den skulle vara på lådan.
finns det någon skyltning vad som är i dom lådorna?

SBH skrev:
jobbigt. tycker den skulle vara på lådan.
finns det någon skyltning vad som är i dom lådorna?
Nej det står inget på utsidan, dock tror jag det står outdoor på utomhuslådan och indoor på utsidan av inomhuslådan, men är inte säker.
Ingen sortimentförteckning tyvärr.

S
FredrikR skrev:
Nej det står inget på utsidan, dock tror jag det står outdoor på utomhuslådan och indoor på utsidan av inomhuslådan, men är inte säker.
Ingen sortimentförteckning tyvärr.
då blir det inga såna lådor

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.