Skapade ett konto för att testa. Verkar mer vara för företag som vill skapa IoT-grejer att sälja. Testade att göra en "Occupancy sensor" men fattade inte riktigt när/hur jag kunde designa PCB:n. Avbröt innan jag såg några minimiantal för order eller priser.