Någon här som har pillat med Zerocode? Högintressant då man enkelt kan bygga Thread-baserade och Matter-kompatibla enheter. Kan inkluderas i Home Assistant precis som ESPhome.

https://zerocode.espressif.com/
 
  • Gilla
moonsire
  • Laddar…
Skapade ett konto för att testa. Verkar mer vara för företag som vill skapa IoT-grejer att sälja. Testade att göra en "Occupancy sensor" men fattade inte riktigt när/hur jag kunde designa PCB:n. Avbröt innan jag såg några minimiantal för order eller priser.
 
Nej, jag har inte testat själv än, men blev nyfiken när jag såg en artikel om det. Sitter utan några ESP där jag är nu.
Hittade denna nu. Ett år gammal video.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.