A Arthur Lukasson skrev:
Hej! undrar om någon har erfarenhet av ESBE blandningsventil.
tänker montera den på kommunalt vatten .Vad tycker ni?
Det blir jättebra.
 
  • Gilla
Arthur Lukasson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.