A Arthur Lukasson #1 Medlem · 1 inlägg 3 apr 2021 23:11 Arthur Lukasson Medlem 1 inlägg 3 apr 2021 23:11 #1 Hej! undrar om någon har erfarenhet av ESBE blandningsventil. tänker montera den på kommunalt vatten .Vad tycker ni? #blandningsventil #esbe #kommunalt #vatten
Hej! undrar om någon har erfarenhet av ESBE blandningsventil. tänker montera den på kommunalt vatten .Vad tycker ni?
Peter2400 #2 Medlem · Västkusten · 5 616 inlägg 4 apr 2021 00:24 Peter2400 Medlem Västkusten 5 616 inlägg 4 apr 2021 00:24 #2 A Arthur Lukasson skrev: Hej! undrar om någon har erfarenhet av ESBE blandningsventil. tänker montera den på kommunalt vatten .Vad tycker ni? Det blir jättebra.
A Arthur Lukasson skrev: Hej! undrar om någon har erfarenhet av ESBE blandningsventil. tänker montera den på kommunalt vatten .Vad tycker ni? Det blir jättebra.