3 179 läst ·
17 svar
3k läst
17 svar
Ersättning vid visning
Hej.
Vi har fått ett erbjudande om tillval på 55 000kr för tre visningar när huset är stomrest alltså långt innan huset är klart.
Tycker det verka ok.
Men hade inte tagit det om det varit när huset varit inflyttningsklart. Då tycker jag man bör få minst 25 för varje visning. Fast det är ju min åsikt och alla får ju själva bestämma vad de känner för.
MVH Niclas
Vi har fått ett erbjudande om tillval på 55 000kr för tre visningar när huset är stomrest alltså långt innan huset är klart.
Tycker det verka ok.
Men hade inte tagit det om det varit när huset varit inflyttningsklart. Då tycker jag man bör få minst 25 för varje visning. Fast det är ju min åsikt och alla får ju själva bestämma vad de känner för.
MVH Niclas
Medlem
· Västmanland
· 2 229 inlägg
Niclasella
Detta låter som ett fantastiskt erbjudande? Vilken husleverantör är det som ger så bra erbjudande och framförallt var?
/Robert
Detta låter som ett fantastiskt erbjudande? Vilken husleverantör är det som ger så bra erbjudande och framförallt var?
/Robert
niclasella skrev:Hej.
Tycker det verka ok.
MVH Niclas
Hej Robert och Maria.
Det är Svenska Modulhus som har erbjudit oss det.
Det känns som ett bra erbjudande.
De bygger precis som vi vill och efter våra skisser.
De verkar som de kan tillgodose alla ideer vi har kommit med än så länge.
Häls Niclas 8)
Det är Svenska Modulhus som har erbjudit oss det.
Det känns som ett bra erbjudande.
De bygger precis som vi vill och efter våra skisser.
De verkar som de kan tillgodose alla ideer vi har kommit med än så länge.
Häls Niclas 8)
Klicka här för att svara