P
Hej.

Jag har fått in dåligt vatten i varmvattenberedaren i min F1245 och vill bytta ut det vattnet som finns i.

Räcker det då med att spola VV tills vattnet blir kallt eller behöver jag tömma på et annat sätt. Det handlar om järn i vattnet, så det ligger rost i botten, som jag vill bli av med.
Kalla vattnet är ok nu, det varma vattnet luktar 'verktyg'.

Tacksam för råd.

Mvh /Eric
 
P
Inte ens Google hade ett svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.