det blir många kilometer fog att hålla ogräsfritt.... extra jobb varje sommar ? Jag förstår att du vill snygga till vid nya altanen men det kanske går att lägga sten enbart på gångytor runt huset och lämna den praktiska asfalten på körbara ytor? 250m2 betongsten kan bli också tråkig att titta på
gaia
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
Hav av asfalt är inte alltid snyggt, så ej heller sten.........
Kan du göra någon trevlig kombo där ni snyggar till kanter med granit och böljande kanter och lite belysta träd?
Asfalt är ju ändå lite käckt, och säkert modernt att ha om något år.
Själv gör jag alltid fel och är helt omodern och lärt mig att jag alltid är efter....och före, då allt går igen ;-)
 
Håller med Workingclasshero. En asfaltsplan med inslag av marksten eller gatsten kan vara riktigt snyggt. Det räcker ofta med en fris av sten för att få en exklusivare look. Dessutom så täcker man ju in modesvängningarna bättre så.
 
behåll asfalten. stensätta för större tyngder 250 m2. kostar skjortan med allt runtarbete. lägg pengarna på nåt kul istället
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.