Båda är lediga idag, och tillbaka på söndag/måndag kanske jag ska säga också.

Stor humor när man får felmeddelandet just när man laddar denna sidan. :)
Märkte detta först nu i eftermiddag.

Jag har också fått upp felmeddelandet en handfull gånger senaste veckan, men igår fick jag upp felet oftare än så, kanske 6-7 gånger.

får också upp felmeddelandet rätt ofta, idag vid 10.20 så försvann alla åäö både på error sidan och i en tråd

Det är läge att följa det goda rådet Ctrl-A + Ctrl-C innan man klickar på Skicka Svar, ty inläggstexten försvinner. :thumbup::mad:

Just nu så har jag väldigt snabb respons i tapatalk.

4-5 gånger nu på morgonen....börjar faktiskt bli lite irriterande.

Oj då!

Att sidan har kommit upp mer nu på senaste veckan och inget innan beror helt enkelt på att sidan är ny sen en vecka tillbaka :D

Vi håller på att trimma om systemet så att servern istället för att bli överbelastad när många klickar samtidigt så säger det till att det har för mycket att göra. Jag ska se ifall jag kan trimma lite på inställningarna så att det rullar på bättre.

Nu har vi trimmat lite på inställningarna. Förhoppningsvis ska det bli bättre. :) Säg gärna till ifall det fortfarande är problem

• Gilla
Krilleman
  • Laddar…
Nej nu blev det precis så igen.

Ja, felet har dykt upp 34 gånger sedan vi ändrade i lunchtid. Det har blivit bättre (senaste 6 dagarna har felet dykt upp 300 gånger per dag i genomsnitt) men inte riktigt bra.

Bo.Siltberg skrev:
Det är läge att följa det goda rådet Ctrl-A + Ctrl-C innan man klickar på Skicka Svar, ty inläggstexten försvinner. :thumbup::mad:
Nja. Jag kör "back" och då ligger inlägger jag skrivit kvar och kan skickas igen.

MathiasS och ni andra, tycker ni att "error-sidan" dyker upp mer sällan nu sedan ett dygn tillbaka eller är det fortfarande lika illa?

Mikael_L
Känns definitivt som mer sällan nu. Men faktiskt poppade den upp för ett par minuter sen, för mig. :)

Har inte sett felet sedan den 26te.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.