Roomservicekillarna använde Festool från början men då det är riktiga hantverkare som gör ett bra jobb och är fina ambassadörer så blev de sponsrade efter ett tag.
Timell fick en hög med maskiner av Black och Decker gratis och därför användes de.
Senare fick de även några Hitachi som de tacksamt tog emot för att slippa dyngan från black och decker.
Ernst och timell kommer aldrig få några festool maskiner.
 
--styrman1: Haha, det var bannemig roligt =)
 
En Bruksbo t-shirt skulle sitta fint på Timell, eller vad säger ni? ;-)

/Alko
 
Super Power låter väl klatchigare?
 
styrman1 skrev:
Roomservicekillarna använde Festool från början men då det är riktiga hantverkare som gör ett bra jobb och är fina ambassadörer så blev de sponsrade efter ett tag.
Timell fick en hög med maskiner av Black och Decker gratis och därför användes de.
Senare fick de även några Hitachi som de tacksamt tog emot för att slippa dyngan från black och decker.
Ernst och timell kommer aldrig få några festool maskiner.
*KLOCKREN* :)
 
Kave skrev:
Ernst är riktigt duktig på det han skall hålla på med, allt annat trams kan de väl skicka över till femman.
Jo, han är en begåvad inredare. Men det är väl bättre att låta hantverkarna jobba än att han som i ovan nämnda program står och duttar med slipmaskinen i trappan och ser totalvilsen ut.
 
Pongu skrev:
Jo, han är en begåvad inredare. Men det är väl bättre att låta hantverkarna jobba än att han som i ovan nämnda program står och duttar med slipmaskinen i trappan och ser totalvilsen ut.
han ville väl känna lite på riktiga verktyg istället för Glapp & Läcker han har hemma :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.