Hejsan!

Tänkte bara höra med er här inne vad ni har för erfarenheter av HplusH's prefab lättbetong element, både bra och dåliga.
Kommer troligen att göra vår stomme i det då det går snabbt att få huset tät innan hösten kommer:)

Så ni som har erfarenheter av det kan kanske dela med er av dom..

Mvh Tim
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.