Hejsan!
Tänkte bara höra med er här inne vad ni har för erfarenheter av HplusH's prefab lättbetong element, både bra och dåliga.
Kommer troligen att göra vår stomme i det då det går snabbt att få huset tät innan hösten kommer
Så ni som har erfarenheter av det kan kanske dela med er av dom..
Mvh Tim