7 451 läst ·
2 svar
7k läst
2 svar
erfarenheter vid ozonsanering
Ingen aning om var jag skulle posta detta... Men testar här:
Vi har beslutat att göra en ozonsanering av vårt hus. Utföraren sa att de kör 8h ozon och 4h ventilation i 3 dagar och det enda som kunde skadas vid denna dos var naturgummi/rågummi som blev sprött. Men jag tänkte ändå höra här; är det någon som gjort ozonbehandling som har andra erfarenheter, är det något mer än gummi som måste sättas i säkerhet?
Vi har beslutat att göra en ozonsanering av vårt hus. Utföraren sa att de kör 8h ozon och 4h ventilation i 3 dagar och det enda som kunde skadas vid denna dos var naturgummi/rågummi som blev sprött. Men jag tänkte ändå höra här; är det någon som gjort ozonbehandling som har andra erfarenheter, är det något mer än gummi som måste sättas i säkerhet?
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Min far uppfann denna sjukt grymma ozongeneratorn.
http://www.primozone.com/
Ring detta företaget och fråga någon så har du ju fått svar från olika inom samma bransch.
(Min far har dock släppt det sen en tid tillbaka så han är inte kontaktbar, men pratar jag med honom kan jag försöka komma ihåg och kolla för det han inte vet om ozon känns inte värt att veta.)
...och där knäcktes 5000 inlägget
http://www.primozone.com/
Ring detta företaget och fråga någon så har du ju fått svar från olika inom samma bransch.
(Min far har dock släppt det sen en tid tillbaka så han är inte kontaktbar, men pratar jag med honom kan jag försöka komma ihåg och kolla för det han inte vet om ozon känns inte värt att veta.)
...och där knäcktes 5000 inlägget
Klicka här för att svara