6 585 läst ·
5 svar
7k läst
5 svar
Erfarenheter Heru 75?
Hej, Jag bor i en villa på 180kvm med ett Heru 75 på vinden.
Den har nu 5-6 år på nacken och har funkat helt ok...
Precis som föregående talare så är det väldigt skönt med ett torrt badrum, ren o frisk luft inomhus.
Det är filtrerna (2st) som man måste komma ihåg att byta ut varje år. kostnad ca 300 kr
Sedan har jag fått en fläktmotor, 5 kondensatorer, rotormotorn utbytt på garanti.
Östberg som tillverkar dessa aggreget upplever jag väldigt seriösa och tillmötesgående.
Mvh David...
Den har nu 5-6 år på nacken och har funkat helt ok...
Precis som föregående talare så är det väldigt skönt med ett torrt badrum, ren o frisk luft inomhus.
Det är filtrerna (2st) som man måste komma ihåg att byta ut varje år. kostnad ca 300 kr
Sedan har jag fått en fläktmotor, 5 kondensatorer, rotormotorn utbytt på garanti.
Östberg som tillverkar dessa aggreget upplever jag väldigt seriösa och tillmötesgående.
Mvh David...
Har 75S-modellen till våra ca 180m2. Injusterad så sent som i går. Funkar prima! Lägsta hastigheten (av 4) räcker för normalventilation. Sedan är det bara att dra på om det kommer mycket folk. Gillar speciellt fjärrkontrollen med temperaturer o lite andra kul funktioner. Nu återstår bara att fundera ut varför den larmar för filterbyte fast filtren är nya... Antingen är det jag eller någon tryckgivare som inte hänger med riktigt.
Tack för det. Jag sätter det överst på att-göra-listan!
Klicka här för att svara