16 826 läst ·
4 svar
17k läst
4 svar
erfarenheter garageport wisniowski (Polsk) sökes
Hejsan, har fått offert på 2st 3x3m 60mm portar ifrån wisniowski. prismässigt ligger dom riktigt bra kontra Krokom som jag egentligen siktat in mig på. Hörmann och Tekkentrup och dylika märken ligger inte ens i närheten prismässigt.
uppfattar märket som seriöst, dom har en bra hemsida, finns flertalet återförsäljare i Sverige. men jag hittar inga kund-recensioner. är det någon som har port ifrån wisniowski som kan uttala sig om hur ni upplever dem? kvalité, montering, passform. livslängd kanske är svårt att yttra sig om, men självklart vill jag inte behöva byta port inom 20år.
någon som har några erfareneheter ifrån wisniowski?
MVH Henke
uppfattar märket som seriöst, dom har en bra hemsida, finns flertalet återförsäljare i Sverige. men jag hittar inga kund-recensioner. är det någon som har port ifrån wisniowski som kan uttala sig om hur ni upplever dem? kvalité, montering, passform. livslängd kanske är svårt att yttra sig om, men självklart vill jag inte behöva byta port inom 20år.
MVH Henke
Hej Henke!
En UniTherm-port (vilket jag tror du syftar på) från Wisniowski är en klimatsmart port som kvalitetsmässigt är fullt jämförbar med övriga stora garageportstillverkare. Wisniowskis marknadsandel i Sverige är idag obetydlig varför du tyvärr har svårt att hitta recensioner.
Beträffande montering så beror det helt på vilken lokal montör du vänder dig till.
Jag jobbar själv med garageportar och är väl insatt i just Wisniowski så har du några fler funderingar så kan du gärna bolla dem med mig.
Vill dock påpeka att jag försöker vara helt objektiv och att jag inte vill försöka sälja på dig någonting
Mvh
Jocke
En UniTherm-port (vilket jag tror du syftar på) från Wisniowski är en klimatsmart port som kvalitetsmässigt är fullt jämförbar med övriga stora garageportstillverkare. Wisniowskis marknadsandel i Sverige är idag obetydlig varför du tyvärr har svårt att hitta recensioner.
Beträffande montering så beror det helt på vilken lokal montör du vänder dig till.
Jag jobbar själv med garageportar och är väl insatt i just Wisniowski så har du några fler funderingar så kan du gärna bolla dem med mig.
Vill dock påpeka att jag försöker vara helt objektiv och att jag inte vill försöka sälja på dig någonting
Mvh
Jocke
HejB busgraab skrev:Hejsan, har fått offert på 2st 3x3m 60mm portar ifrån wisniowski. prismässigt ligger dom riktigt bra kontra Krokom som jag egentligen siktat in mig på. Hörmann och Tekkentrup och dylika märken ligger inte ens i närheten prism
B busgraab skrev:Hejsan, har fått offert på 2st 3x3m 60mm portar ifrån wisniowski. prismässigt ligger dom riktigt bra kontra Krokom som jag egentligen siktat in mig på. Hörmann och Tekkentrup och dylika märken ligger inte ens i närheten prismässigt.
MVH Henke
MVH Henke
Vilken port blev det tillslut?
Jag står och ska själ välja nu och Wisniowski är ju bra mycket billigare.
// Jens
Denna tråden var ett tag sedan jag startade .Mastabeaver skrev:
Nu minns jag inte vad wisniowski kostade, men jag köpte till slut Krokom 60mm. Är väldigt nöjd med dem hittills. Mycket Crawford detaljer och med rejäl isolering. Superbra att prata med gällande support också
HejB busgraab skrev:
Tog in offert på Krokom med men det kostar ungefär det dubbla.
Har inget emot att betala för kvalitet men det dubbla känns lite väl mycket.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Garageport Wisniowski
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
Tilläggsisolering garageport hörmann LPU 42, problem med kondens. Finns det någon som har erfarenheter?
Isolering -
Programmera motorn och fjärrkontrollen till garageporten från Wisniowski
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass