1 956 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Erfarenheter av Trivselhus
Hej Nettan!
Jo vi hade tänkt att bygga bara kommunen blir klar med detalplanen och om vi får någon tomt. Om tomten passar hade vi tänkt bygga ett modifierat Solvik 208 alt Arkitektens skiss 505. Båda Trivselhus.
Hur långt har ni kommit i era planer.
Jo vi hade tänkt att bygga bara kommunen blir klar med detalplanen och om vi får någon tomt. Om tomten passar hade vi tänkt bygga ett modifierat Solvik 208 alt Arkitektens skiss 505. Båda Trivselhus.
Hur långt har ni kommit i era planer.
Vi ska bygga ett modifierat 506, huset är beräknat att komma om tre veckor
. Hittills så har vi inget negativt att säga om Trivselhus, alla förberedelser flyter på bra. En hemsida om vårt byggande är tänkt att komma upp inom kort! Lycka till med ert byggande!
Har försökt få offert på några av deras hus utan att lyckas. Bl.a. på Solvik208. Säljaren sa något fåordigt att det kanske skulle kunna bli under 2 mille. Annars fått intrycket att dom ligger på den övre halvan även om deras standardnivå kanske oxå verkar vara på samma halva. ???
Klicka här för att svara