3 579 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Erfarenheter av Thermohus?
Hej.
Ny här på forumet och ny i husbyggare andan
.
Jag undrar om erfarenheter ifrån Thermohus. Har läst om "Conans" jättefina bygge. Men vill veta om det finna fler som valt att bygga med dessa och som vill dela med sig av sina erfarenheter.
Mvh och Gott Nytt År
Anneli
Ny här på forumet och ny i husbyggare andan
Jag undrar om erfarenheter ifrån Thermohus. Har läst om "Conans" jättefina bygge. Men vill veta om det finna fler som valt att bygga med dessa och som vill dela med sig av sina erfarenheter.
Mvh och Gott Nytt År
Anneli
vad jag hört såhar dom gått i konkurs. ett par kunder i habo ljung i skåne betalade en massa pengar i förskott till thermohus, efter konkursen så startade ett nytt företag med nästa samma styrelse och samma bygg metod EMRAHUS
men detta är bara vad jag hört ifrån hantverkare som jobbat med thermhus
men detta är bara vad jag hört ifrån hantverkare som jobbat med thermhus
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
En av de tidigare ägarna till Thermohus plus en till fd anställd har bildat Emrahus. Mer än så har inte företaget att göra med Thermohus vad jag vet.
Klicka här för att svara