Hej,
Jag skulle bara höra om någon här i forumet har erfarenheter av Ljusnehus? Vid lite research verkar bolaget väldigt litet och ser ut att ha ganska dålig ekonomi.
Är det någon som byggt med Ljusnehus och hur har ni upplevt processen under husbygget och eventuellt efter vid uppmärksammade "fel"?