Någon som har erfarenheter av lincopia (www.lincopia.se) och som vill dela med sig?
 
Det enda jag vet om dom är att de gjort smygreklam i ett antal inlägg här på forumet.

Och låtsas vara nöjd kund. VI har stängt av dem ett antal gånger.

Så beter sig inte ett seriöst företag, får du en referens på dem så bör du räkna med att den är falsk.
 
Det lät ju inget vidare att få höra. Funderade på att be dem om en offert, då ska jag se om efter andra vvs företag i Linköpings trakten.

/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.