Vi har tittat ett bra tag på olika husmodeller från olika hustillverkare och stannade upp hos Kustvillan och husmodellen Tutebo som såg intressant ut. Någon som har erfarenheter hos denna husleverantör?
Visst är det (nästan) alltid att man får det som man betalar för men ibland ska man också jämföra tycker vi. Upplever att en del av de stora husleverantörerna också lägger på "lite extra i varje hörn" också
 
  • Vinkelbyggt hus med vit fasad, svart tak och stora fönsterpartier, modellen Tutebo från Kustvillan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R
Hej, kanske bättre nu men läs lite på den här bloggen om hur Kustvillan behandlade en kund:

https://www.hemresan.net/
 
L Louise Vidén skrev:
Vi har tittat ett bra tag på olika husmodeller från olika hustillverkare och stannade upp hos Kustvillan och husmodellen Tutebo som såg intressant ut. Någon som har erfarenheter hos denna husleverantör?
Visst är det (nästan) alltid att man får det som man betalar för men ibland ska man också jämföra tycker vi. Upplever att en del av de stora husleverantörerna också lägger på "lite extra i varje hörn" också
Vi har byggt med kustvillan och kan absolut inte rekommendera dom. Allt strulade under bygget, slarv och fusk hela tiden. Tyvärr har vi fått problem med huset nu pga det, plus att dom inte vill ta ansvar för dom problemen.
Så undvik kustvillan och, som dom också kallar sig, KV Totalentreprenad.
 
  • Gilla
ByggareZ
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.