Vi har tittat ett bra tag på olika husmodeller från olika hustillverkare och stannade upp hos Kustvillan och husmodellen Tutebo som såg intressant ut. Någon som har erfarenheter hos denna husleverantör?
Visst är det (nästan) alltid att man får det som man betalar för men ibland ska man också jämföra tycker vi. Upplever att en del av de stora husleverantörerna också lägger på "lite extra i varje hörn" också
Visst är det (nästan) alltid att man får det som man betalar för men ibland ska man också jämföra tycker vi. Upplever att en del av de stora husleverantörerna också lägger på "lite extra i varje hörn" också
Hej, kanske bättre nu men läs lite på den här bloggen om hur Kustvillan behandlade en kund:
https://www.hemresan.net/
https://www.hemresan.net/
Vi har byggt med kustvillan och kan absolut inte rekommendera dom. Allt strulade under bygget, slarv och fusk hela tiden. Tyvärr har vi fått problem med huset nu pga det, plus att dom inte vill ta ansvar för dom problemen.L Louise Vidén skrev:Vi har tittat ett bra tag på olika husmodeller från olika hustillverkare och stannade upp hos Kustvillan och husmodellen Tutebo som såg intressant ut. Någon som har erfarenheter hos denna husleverantör?
Visst är det (nästan) alltid att man får det som man betalar för men ibland ska man också jämföra tycker vi. Upplever att en del av de stora husleverantörerna också lägger på "lite extra i varje hörn" också
Så undvik kustvillan och, som dom också kallar sig, KV Totalentreprenad.
Klicka här för att svara
