2 181 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Erfarenheter Västkustvillan ?
Hej alla!
Ny här, men det verkar vara en bra sajt där man kan få hjälp med lite av varje. Vi fundrar på låta Västkustvillan bygga ett lite omritat LB-hus (Lommen).
Vill gärna höra synpunkter från någon som byggt/bygger med dom. Säljaren verkar trevlig och han är inte alls nonchalant som LBhus-säljaren har varit.
Vi ska bygga i Småland. Här finns inte så många hus som Västkustvillan byggt, inga i den stan vi bor i.
Tack på förhand ..
Ny här, men det verkar vara en bra sajt där man kan få hjälp med lite av varje. Vi fundrar på låta Västkustvillan bygga ett lite omritat LB-hus (Lommen).
Vill gärna höra synpunkter från någon som byggt/bygger med dom. Säljaren verkar trevlig och han är inte alls nonchalant som LBhus-säljaren har varit.
Vi ska bygga i Småland. Här finns inte så många hus som Västkustvillan byggt, inga i den stan vi bor i.
Tack på förhand ..
Hej!
Vi bygger en modifierad SymfoniExcellent 153 i Onsala utanför Kungsbacka, har fungerat fint. Huset levererades i slutet av april och nu håller vi på för fullt att färdigställa det. Det blev mycket finare än vi kunde tänka oss och nu när vi påbörjar ytskikten kan man börja se slutresultatet, kul!
Lycka till!
Vi bygger en modifierad SymfoniExcellent 153 i Onsala utanför Kungsbacka, har fungerat fint. Huset levererades i slutet av april och nu håller vi på för fullt att färdigställa det. Det blev mycket finare än vi kunde tänka oss och nu när vi påbörjar ytskikten kan man börja se slutresultatet, kul!
Lycka till!
Hej!
vi har inte byggt med dem, men dom har väldigt trevliga och seriösa säljare i småland. Vi valde dock smålandsvillans villa västervik, för vi föll för den modellen.
Det jag vet är att dom i har riktigt duktiga hantverkare i småland och dem är noggranna till tusen
lycka till [smiley=tekst-toppie.gif]
vi har inte byggt med dem, men dom har väldigt trevliga och seriösa säljare i småland. Vi valde dock smålandsvillans villa västervik, för vi föll för den modellen.
Det jag vet är att dom i har riktigt duktiga hantverkare i småland och dem är noggranna till tusen
lycka till [smiley=tekst-toppie.gif]
Klicka här för att svara