2 507 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Erfarenheter av handdukstork
Hej!
Vi funderar på att sätta in handdukstorken Roos ifrån Wösab.
http://www.elonline.se/Shop/Index.php?sArtId=35/850/12/B2
Någon som har erfarenhet av den, eller att handla från elonline också för den delen?
Det finns ingen avstängningsknapp, vill man inte ha det?
16w är förbrukningen på den modell vi vill ha och det är isf inte så mycket, men ändå??
Mvh
/Christian
Vi funderar på att sätta in handdukstorken Roos ifrån Wösab.
http://www.elonline.se/Shop/Index.php?sArtId=35/850/12/B2
Någon som har erfarenhet av den, eller att handla från elonline också för den delen?
Det finns ingen avstängningsknapp, vill man inte ha det?
16w är förbrukningen på den modell vi vill ha och det är isf inte så mycket, men ändå??
Mvh
/Christian
16W kan inte värma mycket.
Vill du kunna stänga av den kan du koppla in den så att den styrs men en vanlig ströbrytare för lampor. Sätt den bara så att inte gäster tror det är en extra lampa som ska skan slås på.
Vill du kunna stänga av den kan du koppla in den så att den styrs men en vanlig ströbrytare för lampor. Sätt den bara så att inte gäster tror det är en extra lampa som ska skan slås på.
Ytans temperatur utan handdukar är ca 42-55°C och med handdukar max 62,5°C (barnsäker
Vi får se hur långt det räcker, men handdukarna torkar ju egentligen bra redan utan värme..
Blir med separat strömbrytare som du föreslog!
/C
Vi får se hur långt det räcker, men handdukarna torkar ju egentligen bra redan utan värme..
Blir med separat strömbrytare som du föreslog!
/C
En elektrisk handdukstork har faktiskt flera fördelar än att enbart torka handdukar. Isynnerhet sommartid när man har värmen avstängd så hjälper den till att "torka ut" våtutrymmet. I och för sig så är vår handdukstork på 95 Watt
Klicka här för att svara