3 948 läst ·
13 svar
4k läst
13 svar
Erfarenheter av digitala lås till ytterdörr
Ska köpa lås till vår nya ytterdörr och funderar på ett digitalt lås. Verkar finnas en uppsjö av olika alternativ, så om någon har erfarenheter, tips på tillverkare, eventuella brasklappar, etc, att dela med sig av vore det toppen!
Tack!
Tack!
Har haft Yale doorman i fem år och kunde inte vara nöjdare.S Sargen skrev:
Installera en yale doorman för en månad sedan och är jättenöjd, jag fick fila lite i dörrbladet för att få in låskistan och i det övre hålet så att kablarna inte kom i kläm.
Exakt där vi är nu. Vi var bestämda på att ha ett digitalt lås, sen såg vi hur ”bulkigt” en Yale Doorman är och nu lutar det åt att vi kör vanligt lås med nyckel.Z zada11 skrev:
Är inte alla lås digitala?
Antingen är det låst, eller också inte...?
Antingen är det låst, eller också inte...?
Vi satte ett Yale på källardörren som sitter lite mer undanskymd, mest för att funktionen är smidig att ha, släppa in hantverkare, blomvattning vid semester osv.S Sargen skrev:
Jag har haft Yale Doorman i ca 1 år sedan och tycker det funkar riktigt bra! Bra instruktioner i manualen till låset, men videon som skickades i tråden hjälpte mig mest när jag installerade mitt lås. Väldigt gött att kunna låsa/låsa upp dörren på distans via mobilen samt dubbelkolla om dörren är låst om man blir nojig. Otroligt skönt att aldrig kunna glömma nycklar igen.
Jag tycker faktiskt att låset är snyggt, och det känns ”high tech” när man kommer hem. Men smaken är som baken
Jag tycker faktiskt att låset är snyggt, och det känns ”high tech” när man kommer hem. Men smaken är som baken
Klicka här för att svara