Har varit inne på att lägga Tarkett parkettgolv, men hittade idag ett golv från Golvabia som heter Maxwood som vi gillade.
Nån här som har erfarenheter av det?
 
Hej. Valde ni detta golv? Funderar på ett och tar gärna del av era erfarenheter
 
Hej! Nej, vi tog Tarkett! Och det var vi supernöjda med och fick mycket beröm för.
 
  • Gilla
Riga
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.