Vi hade en säljare hos oss idag från Carlstadkök som även går under namnet Örsholmslackeringar i Karlstad Aktiebolag då de har en verksamhet med lackering av köksluckor.
Vi fick ett uppritat kök med stommar, luckor, bänkskivor, diskho, täcklister och socklar mm. Det som inte ingick var blandare och vitvaror och detta till ett pris av 50 000 kr inkluderat rivning och montering. De har enligt säljaren egen tillverkning av stommar vilket gjorde att lösningen blev mycket bra (på pappret).
Har sökt runt på nätet och hittar inte mycket, några som tycker det är ett dåligt och oseriöst företag och andra som är nöjda.
Är det någon som har erfarenhet av detta företag? känner inte mig helt bekväm med att beställa ett kök utan några som helst referenser...
//Helde (som hoppas kunna använda semesterdagarna till något annat än att bygga kök!)