1 742 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Erfarenhet av trägolv Nordic
Vi har ett källarutrymme där vi vill lägga ett trägolv men det får max vara 1 cm tjockt då bygghöjden inte tillåter mer. Det skall läggas på blå Platon.
Slitaget är mycket begränsat; inga hundar, inga skor och barnen har slutat banka med hammare på lösöret
. Laminat är inte heller att tänka på, kan inte med den hårda ytan mot fötterna.
Har hittat ett 9 mm golv på Bauhaus som heter Nordic med utseende som passar. Det skall limmas och kan fås för 159:-/kvm lite då och då när de har kampanj. Har nån erfarenhet av detta? Lätt att lägga, skönt att gå på, mm?
Slitaget är mycket begränsat; inga hundar, inga skor och barnen har slutat banka med hammare på lösöret
Har hittat ett 9 mm golv på Bauhaus som heter Nordic med utseende som passar. Det skall limmas och kan fås för 159:-/kvm lite då och då när de har kampanj. Har nån erfarenhet av detta? Lätt att lägga, skönt att gå på, mm?
Klicka här för att svara