Hej!

Vi har nyligen köpt ett torp som skall renoveras och fallit för Sundborn Köket http://www.canadakoket.com/sundborn/index_1.htm för att så till lite av en lantlig känsla i köket. Sundborn köket är ju lite dyrare än de mer vanliga IKEA, Ballingslöv och HTH och så... och damen vi pratade med i butiken var trevlig och verkade kunna sina saker men som vanligt vill jag alltid kolla runt med folk på internet om mer direkta erfarenheter av detta kök. Och med ett kök som börjar någonstans vid 90 000 kr så vill man gärna vet mer men det försäljaren säger.

Någon som vet något om det, kvalitet, leverans, är dem att lita på, är montörerna bra, har någon haft några problem med dessa kök?

mvh
/Lars Netzel

lnetzel skrev:
Hej!

Vi har nyligen köpt ett torp som skall renoveras och fallit för Sundborn Köket Kök från Sundbornköket för att så till lite av en lantlig känsla i köket. Sundborn köket är ju lite dyrare än de mer vanliga IKEA, Ballingslöv och HTH och så... och damen vi pratade med i butiken var trevlig och verkade kunna sina saker men som vanligt vill jag alltid kolla runt med folk på internet om mer direkta erfarenheter av detta kök. Och med ett kök som börjar någonstans vid 90 000 kr så vill man gärna vet mer men det försäljaren säger.

Någon som vet något om det, kvalitet, leverans, är dem att lita på, är montörerna bra, har någon haft några problem med dessa kök?

mvh
/Lars Netzel
Hur har det gått?
Vi är på G med köket och har fastnat för sundborn vi med.

Hej!
Jag undrar också lite om sundbornköket.
Nu är det ju några år sedan ni skrev här men vore väldigt tacksam om jag kunde få lite råd!? Hur blev köket?
Någon annan som har erfarenhet av sundborn? : )

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.