Hej
Har någon erfarenhet av polska fönster?
Till exempel det här företaget? MALEC OKNA?

Hur mycket ”billigare” är det än Sverige?
 
Vi har köpt ett hus där fönster och glasdörrar samt glasskjutpartierär från Polen (2008), vet dock ej märke just nu. Däremot så är 2 dörrar och en skjutdörr helt trasiga i stängningsmekaniken så de inte går att öppna, bara fälla upp lite grann upptill, och en krånglar med en provisorisk "lagning". Tyvärr får vi inte tag i någon som kan reparera och hitta reservdelar utan det är helt nya som gäller från alla vi frågat.
 
F fikonstina skrev:
Vi har köpt ett hus där fönster och glasdörrar samt glasskjutpartierär från Polen (2008), vet dock ej märke just nu. Däremot så är 2 dörrar och en skjutdörr helt trasiga i stängningsmekaniken så de inte går att öppna, bara fälla upp lite grann upptill, och en krånglar med en provisorisk "lagning". Tyvärr får vi inte tag i någon som kan reparera och hitta reservdelar utan det är helt nya som gäller från alla vi frågat.
Tack för att du delar med dig. Låter inte kul :/
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.