5 998 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
Erfarenhet av Noro
Hej!
Någon här mer erfarenhet av märket Noro?
Särskilt Noro Well no-rim, anledningen är att vi ska köpa toastol och märkte att priset på bauhaus var bra på modellen (ca 1200 kr billigare än på ex. bygghemma.se).
Står hittills mellan den eller IFÖ 6260 eller IFÖ 6860.
Tack på förhand!
Någon här mer erfarenhet av märket Noro?
Särskilt Noro Well no-rim, anledningen är att vi ska köpa toastol och märkte att priset på bauhaus var bra på modellen (ca 1200 kr billigare än på ex. bygghemma.se).
Står hittills mellan den eller IFÖ 6260 eller IFÖ 6860.
Tack på förhand!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 135 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 135 inlägg
Välj Ifö om du vill vara säker på att det finns reservdelar att få tag i om 10 eller 20 år.
Här är en tråd från i höstas där Noro nämns och som kanske kan ge dig lite att tänka på: https://www.byggahus.se/forum/threads/badrumsinredning-fran-budget-till-lyx-ikea-noro-duobad.324513/
Här är en tråd från i höstas där Noro nämns och som kanske kan ge dig lite att tänka på: https://www.byggahus.se/forum/threads/badrumsinredning-fran-budget-till-lyx-ikea-noro-duobad.324513/
Tror du Noro inte kan ha reservdelar likt ifö?BirgitS skrev:
I tråden du länkade stod inte särskilt mycket om Noro eller erfarenheter av märket.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 135 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 135 inlägg
Du kan ju ringa deras kundtjänst och säga att du har en 15 år gammal toalett från dem och nu läcker det alltid vatten så du behöver en reservdel eller kontakta en rörmokare och fråga vilka gamla toaletter som hen har reservdelar till.
Klicka här för att svara