Jag heller köpt Nilfisk.Jag haft kächer grov dammsugare,det var skit. Hjulen gick sönder.

C
Samma erfarenhet här. Vi skulle skaffa en dammsugare som tål tuffa tag och det "råkade" bli en Kärcher.
Nu får man väl i ärlighetens namn säga att Kärcher så vitt jag vet inte gör några utfästelser om att deras produkter skulle vara särskilt stryktåliga. Men det tog inte lång tid innan diverse vitala plastdetaljer gick sönder och hjulen ramlade av. I övrigt var det inget fel på den så behandlar man den varsamt så...

Köpte nyligen en grovdammsugare. Velade mellan Nilfisk multi 30t inox och kärcher mv6 premium. Läste runt en hel del, men kunde inte bestämma mig. Slutade med en Nilfisk, delvis av priset samt har jag märkt att nilfisk har lite mer användarvänliga lösningar på sina saker (Mv6 har 4st "möbelhjul" medans nilfisk har två större bak och "möblhjul" fram, vilket jag tror gör den lite lättare att rulla och hantera t ex). Tror säkert det är samma nivå på maskinerna. Men just den du länkar till vet ja inte mycket om. Kolla på nilfisk och kärcher :).

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.