Hej,
Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde dela med er av era erfarenheter av Byggreferensen – bra som dåliga.Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar,
JD
 
  • Gilla
bs ss och 1 till
  • Laddar…
JDU JDU skrev:
Hej,
Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde dela med er av era erfarenheter av Byggreferensen – bra som dåliga.Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar,
JD
+1
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.