Hej! Funderar på att köpa ett begushus från -74. En-plans med källare. Någon som har erfarenhet från ett sådant hus eller en-plans hus med källare? Fördelar och nackdelar!
Tacksam för svar!!!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.