Hej,

Har nästan bestämt mig för ett italienskt kök som vi hittade på Rebolagenturen i Mölndal. Köket heter Arrital och känns som ett kvalitetskök för inte alltför mycket pengar. Nu undrar jag om det är någon som har erfarenhet av detta märke? Eller någon som köpt sitt kök hos Rebol i Mölndal - har de gett bra service även i efterhand?
 
Rebol har levererat till våra vänners villa i Mölnlycke. Bara bra erfarenheter och duktiga hantverkare
 
Sent svar men det kanske finns andra som kan ha nytta av det... Vi köpte ett komplett kök från Arrital via Rebolkök i Göteborg. Helt SUVERÄN service från alla på företaget. Dom var verkligen hjälpsamma även efter att köket var levererat (då vi monterade det själva så hade vi en hel del frågor). Jag kan varmt rekommendera dem. Vårat kök finns för övrigt med i Septembernumret 2009 av Plazas Stora kök & badguide.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.