Är i sökandet efter en ny diskmaskin och när jag var inne på whiteaway så hittade jag en diskmaskin av märket Adelberg. Den ser snygg ut och har ett bra pris (3995:-) men jag är orolig för att den kvalitetsmässigt inte är den allra bästa. :)

Sökte runt på nätet efter recensioner men har inte hittat något. Möjligen någon här som har erfarenhet av detta märke?

Tack på förhand!
 
P
ser ut som en Bosch /Siemens
rejäla korgar
 
Adelberg är väl en dansk firma som gör microvågsugnar och kanske spisar/ugnar.
Allt annat märkt med Adelberg är nog re-brandade produkter... kanske Bosch/Siemens för denna diskmaskin som electroluxaren skriver.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.