Är i sökandet efter en ny diskmaskin och när jag var inne på whiteaway så hittade jag en diskmaskin av märket Adelberg. Den ser snygg ut och har ett bra pris (3995

men jag är orolig för att den kvalitetsmässigt inte är den allra bästa.
Sökte runt på nätet efter recensioner men har inte hittat något. Möjligen någon här som har erfarenhet av detta märke?
Tack på förhand!