5 990 läst ·
12 svar
6k läst
12 svar
erbjudande på ikea kök när??
Brukar komma 10%-rabattcheckar(100kr tillbaka för varje handlad 1000-lapp, mån-tors) ett par gånger varje år i det nyhetsbrev man som Famliymedlem får via e-post någon/några gånger per månad.
Men när? går nog inte att svara på. Hittills har det väl varit under "lågsäsong", dvs. när IKEA inte har några reor, storhelger eller annat som lockar tillräckligt många till varuhusen.
(Är i och för sig möjligt att det skiljer från varuhus till varuhus om rabattcheckar ingår i dessa nyhetsbrev eller inte...)
Men när? går nog inte att svara på. Hittills har det väl varit under "lågsäsong", dvs. när IKEA inte har några reor, storhelger eller annat som lockar tillräckligt många till varuhusen.
(Är i och för sig möjligt att det skiljer från varuhus till varuhus om rabattcheckar ingår i dessa nyhetsbrev eller inte...)
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Lmob: Vi sitter i samma båt, ska till IKEA på lördag 26(9 och bränna 30000. Det hade ju varit kul med nån slags återbäring.
har dom 20% på vitvaror..kan inte hitta nått
vi skall ha bara köksdelarna skåp mm det går lös på ca 43000. vitvaror tänkte jag ta här hemma. ungefär samma pris.
men med 20% blir det ju skillnad. och som jag läste så e det ju 5 års garanti på vitvarorna.
vi skall ha bara köksdelarna skåp mm det går lös på ca 43000. vitvaror tänkte jag ta här hemma. ungefär samma pris.
men med 20% blir det ju skillnad. och som jag läste så e det ju 5 års garanti på vitvarorna.
Redigerat:
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Alla de där rabatterna försvann väl mig veterligen med nya katalogen.
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Var och handlade ett TIDAHOLM-kök förra helgen och mycket riktigt var hällen nedsatt i pris. Måste passa på att ge cred till personalen på IKEA Bäckebol - inte mindre än 6 (!) medarbetare hjälpte oss i kassan och till bilen.
Har fått samma info, rätt många vitvaror har sänkts. Borde vara mer sånt nu med tanke på finanskrisen, Whirlpool säljer väl knappt nåt i USA numera.
Ikeas frakt kostar 2000, men det det kan det vara värt om man får hem allt inkl vitvaror samtidigt.
Ikeas frakt kostar 2000, men det det kan det vara värt om man får hem allt inkl vitvaror samtidigt.
Klicka här för att svara