nu har många kökstillverkare olika erbjudanden. är det någon som vet om och när ikea skall ha nått..
hade ju i fjol vet jag.

Har de inte haft 10% eller 20% på hela sortimentet till Familyklubben, om man handlade på måndag tom. torsdagar
Detta gällde ju även kök.

Vart har du sett det?

Brukar komma 10%-rabattcheckar(100kr tillbaka för varje handlad 1000-lapp, mån-tors) ett par gånger varje år i det nyhetsbrev man som Famliymedlem får via e-post någon/några gånger per månad.

Men när? går nog inte att svara på. Hittills har det väl varit under "lågsäsong", dvs. när IKEA inte har några reor, storhelger eller annat som lockar tillräckligt många till varuhusen.

(Är i och för sig möjligt att det skiljer från varuhus till varuhus om rabattcheckar ingår i dessa nyhetsbrev eller inte...)

Lmob: Vi sitter i samma båt, ska till IKEA på lördag 26(9 och bränna 30000. Det hade ju varit kul med nån slags återbäring.

Slutade dom inte med dessa erbjudanden i samma veva som det började 20% på vitvaror om man handlade kök för minst 10000:- ?!

har dom 20% på vitvaror..kan inte hitta nått
vi skall ha bara köksdelarna skåp mm det går lös på ca 43000. vitvaror tänkte jag ta här hemma. ungefär samma pris.
men med 20% blir det ju skillnad. och som jag läste så e det ju 5 års garanti på vitvarorna.

Redigerat:
Alla de där rabatterna försvann väl mig veterligen med nya katalogen.

Apprentice skrev:
Alla de där rabatterna försvann väl mig veterligen med nya katalogen.
AJAJ inte bra får väl gå in varje dag på webben och kolla.. har inte jättebråttom.
har ett komplett kök i källaren oxå

Vi köpte vårat kök i slutet på dec förra året och då hade dom båda dom erbjudandena ni pratar om. Men dom kanske har slutat med det nu?

Var och besökte dem idag och frågade. Fick svaret att det inte kommer något erbjudande innan årets slut.. De har istället sänkt priset på vitvaror i samband med den nya katalogen.

Var och handlade ett TIDAHOLM-kök förra helgen och mycket riktigt var hällen nedsatt i pris. Måste passa på att ge cred till personalen på IKEA Bäckebol - inte mindre än 6 (!) medarbetare hjälpte oss i kassan och till bilen.

Har fått samma info, rätt många vitvaror har sänkts. Borde vara mer sånt nu med tanke på finanskrisen, Whirlpool säljer väl knappt nåt i USA numera.

Ikeas frakt kostar 2000, men det det kan det vara värt om man får hem allt inkl vitvaror samtidigt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.