Vedeldarn skrev:
Myndigheter är bara till för att sysselsätta en massa människor som inte kan ta hand om sig själva.
!
de kan inte ta hand om andra heller fast de får lön för att göra det....
 
Vedeldarn skrev:
Det dom inte vet lider dom inte av. ;D

Det är väl klart dom lider.... det blir ju mindre o handla räkmackor för nu ju... ;)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.