1 418 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Epoq
Kan ju inte svara för andra, men personligen har jag blivit avskräckt pga deras utställningskök. Jag var på Rusta och tittade någon vecka efter det blivit monterat, och det var fasiken inte bra... Flera lådor gick överhuvudtaget inte att öppna, skeva luckor, strävt/fnasigt trä mm. Det var ju ett tag sen så jag kommer inte ihåg alla fel, men jag kan knappast tänka mig att EPOQ har fått många beställningar på det köket...
Produkter som diskuteras: "avskräckt"
Avskräckare Mus&Råtta MR50 Battery
Batteridriven musavskräckare
549 kr inkl moms
Läs mer
Moderator
· Stockholm
· 57 789 inlägg
Säger detsamma. deras utställning på rusta ser hemskt ut.
Dålig finish helt enkelt. iofs så är dom väl billigare än IKEA, och ex till ett fritidshus skulle jag ev. kunna tänka mig deras "kvalitet". För de rena funktionsfelen med skeva luckor och lådor bör man väl med idoga reklamationer kunna komma tillrätta med.
Dålig finish helt enkelt. iofs så är dom väl billigare än IKEA, och ex till ett fritidshus skulle jag ev. kunna tänka mig deras "kvalitet". För de rena funktionsfelen med skeva luckor och lådor bör man väl med idoga reklamationer kunna komma tillrätta med.
Var in på Rusta i Barkarby (inom synhåll från IKEA
). Tyckte att Epoqs utställningskök (ett Shaker Ek) som fanns i butiken var ganska fint. Kvaliteten verkar vara helt i den klass som man kan hitta på IKEA. Hittade bara ett fel, ett par täcksidor som satt med den fula kapade sidan nedåt, men det berodde nog mer på klantig montering än kvalitetsbrist.
// WM
// WM
Jag tycker faktiskt att utställningsköket på "vårt" Rusta såg jättefint ut. Det var i ek och jag är inne på att välja ett sådant.
Dessutom är kök i högsta grad en modegrej. Om 20 år kommer vilket kök du än väljer att vara omodernt i formen och då vill man byta ut det. Då byter jag hellre ut ett kök som kostat 50 0000 kronor än ett som kostat 110 000 kronor. ;D
Dessutom är kök i högsta grad en modegrej. Om 20 år kommer vilket kök du än väljer att vara omodernt i formen och då vill man byta ut det. Då byter jag hellre ut ett kök som kostat 50 0000 kronor än ett som kostat 110 000 kronor. ;D
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden