Är det ingen som ännu satt in ett kök från Epoq?
Vid en framtida renovering av köket så funderar vi starkt på detta. Så alla erfarenheter mottages tacksamt.

Christer
 
Här var en tråd om epoq nyligen, använd sökfunktionen.
 
Tack, jag sökte men det var på sajten. Hittade vid sök på forumet. Dock ingen stor och uttömmande tråd.

Christer
 
min enda erfarenhet med dom är mina kökshandtag, Epoq var dom enda som tog in dom i sverige ( i varej fall vad jag hittade och jag har letat) hur som helst dom var blixtsnabba på att svara på mailet och ordererkännandet kom snabbt på posten, med besked om att det var en drös veckor innan leverans, vi får väl se när dom dyker upp :)

men snabba att svara på frågor det var dom allt 8)
 
Hej,
Det finns en tråd från en person som satt in sitt Epoqkök. Själv så väntar jag på leverans v.40
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.