1 023 läst ·
9 svar
1k läst
9 svar
Epoq, någon erfarenhet?
Njae, Epoq hyr väl uställningsplats hos Rusta men vad jag förstår så säljs köken direkt från Epoq. Men skit i det, erfarenheter av själva köken var tråden
är alltid misstänksam mot billiga saker men är öppen i sinnet ändå, man kan ju bli positivt överraskad
är alltid misstänksam mot billiga saker men är öppen i sinnet ändå, man kan ju bli positivt överraskad
Jag har köpt kök från Epoq och inväntar leverans om 2 veckor. Det är billigt och kvalitén är bra. Jag var på deras utställning i Bromma och fick hjälp med planeringen och jag tycker att de var riktigt bra.
När det gäller deras kök på Rusta så är det som Pedda säger att Epoq hyr utställningsplats. Jag såg Epoqs kök på Rusta efter jag varit på deras egen utställning och tyckte att det var risigt ihopsatt på Rusta.
Men summa sumarum så tycker jag att Epoq är klart prisvärt.
När det gäller deras kök på Rusta så är det som Pedda säger att Epoq hyr utställningsplats. Jag såg Epoqs kök på Rusta efter jag varit på deras egen utställning och tyckte att det var risigt ihopsatt på Rusta.
Men summa sumarum så tycker jag att Epoq är klart prisvärt.
Nu har jag bara kikat på ett EPOQ-kök och det såg inte bra ut....en massa skador på spegelramarna som var "lagat" med någon typ av plastiskt trä som inte ens vara samma färg som ekluckorna.
Det var inte skador som uppkommit i hanteringen utan det var som att det fattades bitar av trä lite här och där på luckorna.
Däremot så var funktionen i luckor och lådor bra med fullutdrag och det kändes rejält mekaniskt. Plus i kanten för trälaminat på insidorna.
Det var inte skador som uppkommit i hanteringen utan det var som att det fattades bitar av trä lite här och där på luckorna.
Däremot så var funktionen i luckor och lådor bra med fullutdrag och det kändes rejält mekaniskt. Plus i kanten för trälaminat på insidorna.
Klicka här för att svara