Hej! Har snart fått upp hela epoq köket. Varit en pärs till och från med dåliga beskrivningar.
Nu har jag ett nytt problem :
Har ett högskåp vi har köpt belysning till. I högskåpet har vi bara lådor och till detta har jag fått en ledlist och en skena för denna.
Men eftersom det är lådor går dessa lådor i botten på skåpet.
Någon som har en bra ide på lösning där belysningen är med i lösningen?