Hej! Har snart fått upp hela epoq köket. Varit en pärs till och från med dåliga beskrivningar.

Nu har jag ett nytt problem :

Har ett högskåp vi har köpt belysning till. I högskåpet har vi bara lådor och till detta har jag fått en ledlist och en skena för denna.
Men eftersom det är lådor går dessa lådor i botten på skåpet.

Någon som har en bra ide på lösning där belysningen är med i lösningen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.