Hej!
Håller på att installera ett Epoqkök.
Lådan för sopsortering har tre frontar fast det är en låda för att det ska bli enhetligt. De två nedersta fronterna sitter därför ihop med en anslutningsplatta som skruvas fast i nedre fronten och mitten fronten skruvas fast i denna också.
Men mitten fronten "står ut" upptill.
Vad gör vi för fel?
Håller på att installera ett Epoqkök.
Lådan för sopsortering har tre frontar fast det är en låda för att det ska bli enhetligt. De två nedersta fronterna sitter därför ihop med en anslutningsplatta som skruvas fast i nedre fronten och mitten fronten skruvas fast i denna också.
Men mitten fronten "står ut" upptill.
Vad gör vi för fel?
Redigerat:
Byggveteran
· Norrland
· 342 inlägg
Tja! Dom verkar ha gjort om sitt system. E några år sen ja senaste monterade ett epoq kök. Då var de två stag man vred på för att ställa in "tilten" på lådan nu verkar de va skruvar bara. Kolla på tilt adjustment 2:20 in i klippet. Borde va de som e problemet 
https://www.google.se/search?q=epoq...e=ive&vld=cid:af6c1fe6,vid:FJ15i5_wXt0,st:140
https://www.google.se/search?q=epoq...e=ive&vld=cid:af6c1fe6,vid:FJ15i5_wXt0,st:140
S Snickarkirre skrev:
Tusen tack
Klicka här för att svara

