Hej!
Håller på att installera ett Epoqkök.
Lådan för sopsortering har tre frontar fast det är en låda för att det ska bli enhetligt. De två nedersta fronterna sitter därför ihop med en anslutningsplatta som skruvas fast i nedre fronten och mitten fronten skruvas fast i denna också.
Men mitten fronten "står ut" upptill.
Vad gör vi för fel?
 
  • Närbild på svarta, blanka Epoq-kökslådor med en front som sticker ut upptill.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på en svart kökslåda med synlig anslutningsplatta och instruktionsbok, felaktig montering där front sticker ut.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
S Snickarkirre skrev:
Tja! Dom verkar ha gjort om sitt system. E några år sen ja senaste monterade ett epoq kök. Då var de två stag man vred på för att ställa in "tilten" på lådan nu verkar de va skruvar bara. Kolla på tilt adjustment 2:20 in i klippet. Borde va de som e problemet (y)

[länk]

Tusen tack :) Var precis det som var felet!
 
  • Gilla
Snickarkirre
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.