Hej,
Är i planering att anlägga enskilt avlopp för BDT. Finns inget avlopp idag och kommunen kräver WC till sluten tank och BDT till exempelvis slamavskiljare + markbädd.

Har kollat på dessa 3 lösningar, någon som har erfarenheter om dessa?:
  • 4Evergreen markbädd på burk med integrerad slamavskiljare på 2000L.
  • BAGA Effektiv slamavskiljare 2m3 + biobädd.
  • FANN in-drän pro slamavskiljare + markbädd.
Om ni har någon av dessa anläggningar, vad tycker ni? fungerar den bra? några problem som uppstått?

MVH
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.